6 września 2014

Dlaczego e-Biznes?

Na imię mam Zbyszek i ten blog ma być szansą na osiągnięcie celu jakim jest zarabianie przez Internet. Stąd nazwa bloga.




Czym się zajmuję?

Po godzinach realizuję się tutaj czyli w sieci. Od kilku lat działam na tym froncie i nie ukrywam, że trochę już doświadczyłem, jeśli chodzi o pracę w internecie i „okolicach”. Od czterech lat prowadzę bloga "Sekrety Zdrowia" oraz  od niedawna "GRUNT to dobra LOKATA". Od roku 2010 moje blogi odwiedziło łącznie 343289 osób. Jak dla mnie, jest to duży sukces. W tym czasie nauczyłem się bardzo dużo – szczególnie jeśli chodzi o szeroko pojętą użyteczność oraz ogólne zasady prowadzenia własnego e-biznesu.  

Co chcę osiągnąć?

Moim celem nadrzędnym jest osiągnięcie niezależności finansowej w formie dochodu pasywnego, która pozwoli na życie gdziekolwiek zechcę. Nie chodzi mi o przeprowadzkę do innej części świata tylko o możliwość takiej przeprowadzki. Chcę być wolny, bez konieczności pracy etatowej. Chcę sam sobie być szefem, nie musieć się tłumaczyć przed nikim.

Czemu blog?

Blog jest motorem napędowym do nauki i w przyszłości jeśli tylko będą chętni na czytanie moich wpisów będę umieszczał na nim linki partnerskie. Mam już dobre doświadczenia przekładające się na wyniki finansowe. Blog ma motywować mnie, ale też moich czytelników do nauki tej formy zarobkowania i przy okazji mam nadzieję do nawiązania ciekawych znajomości i kontaktów. Jednocześnie jeśli tylko będę w stanie pomagać innym to mam nadzieję to uczynić.

Brak komentarzy: